surprise!

Äntligen kan jag bekänna mina planer jag haft för helgen! Jag styrde upp en överaskningsfest för Johan igår för han fyller 25 den 1a maj. Tog med honom på restaurang och under den tiden samlades folk hemma hos oss och han blev måttligt snopen när vi kom hem och ett 20tal personer sjöng ha den äran. Allt blev sjukt lyckat och han misstänkte absolut ingenting! Gjorde tre goa tårtor och dom var också lyckade. Även stämningen var otroligt bra och lägenheten förvandlades lite senare till ett dansgolv, av nån anledning tyckte vi att det var roligare att dansa på stolarna i slutändan. När vi skulle bege oss ut gick det dock sådär. Behöver väl inte säga mer än att vakter är dumma i huvudet, men alla ställde upp för laget och vi gick till Brunkullan istället, mysigt ställe som ja knappt visste fanns.
Födelsedagspojken var nöjd.
Idag har det varit segt här hemma. Ännu segare och tänka på att helgen redan är slut.. Gjorde för övrigt ny toning igår också, tog lite galna bilder på de höhö men ja är väldigt nöjd iallafall :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0