tack

Tänk va gla i själen man kan bli av att folk man försöker få tag på till arbeten i skolan verkligen vill vara med, visar intresse och tar en som en på riktigt. När dom önskar glad påsk, trevlig helg och skriver; oj vilket intressant ämne, lycka till. Det ska jag komma ihåg när jag blir en viktig person som folk vill intervjua. Jag ska också komma ihåg att köpa majblommor, kakburkar och korv av skolbarn som säljer det eftersom jag själv vet hur jobbigt det är.. Men de är en annan historia...
Stort tack helt enkelt till er snälla som kan avverka några minuter av erat liv till att hjälpa till fast ni inte får någonting ut av det!
Nu tar jag långhelg! jippie

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0