Torsdag den nittonde april

Oj oj vad jag har jobbat på idag.. Har valt ut över 100 företag och mailat dom, gjort en telefonintervju och väntat på svar. Saker tar längre tid än vad man tror. Jag måste börja ringa också, men idag var inte heller dagen som jag vågade ta steget. Hoppas på morgondagen, eller nästa vecka..
Fick gå hem efter lunch för jag hade så brutalt ont i magen, gick inte o sitta upp.. Kniper fortfarande lite, men hemma kan man ju iallafall ha sköna kläder o ligga i sängen o plugga hehe..
Idag är inte vilken dag som helst föresten, idag har ett nytt avsnitt av Revenge kommi ut igen! Äntligen. Så när jag känner mig färdig för dagen ska jag belönas med att titta på de.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0