Händelserika dagar.

De har gått snabbt med allt nu. Kom till Oslo för mindre än en vecka sedan och jag har nu en nyckel till en skitfin helt nybyggd lägenhet. Jag ska på intervju till ett tillsvidarejobb på lager imorn. Jag har skaffat en gratis säng (tillsamans med världens bästa Emma som hjälpte mig att bära skiten). Jag har sökt en himla massa jobb och fått positivt svar från iallafall en. Nu är det bara att vänta och se om någon mer vill ha mig. Därför vore tillsvidarejobbet perfekt! Förutom viktigheter har jag också hunnit med att prova på Oslos uteliv. De va skitkul, men inte så mycket mer sånt på ett tag. Visserligen blev det gratis, men ändå. 
 
Imorn sticker vi till Ikea. Köper lite småsaker som man måste ha. Resten ska jag försöka få gratis från folk som skänker bort. Längtar till det viktigaste av allt kommer på plats, nämligen Johan. Är alldeles för lång tid kvar.. Men imorn flyttar nog jag in. Fast kommer bli tomt att bo själv.. 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0