Morgonstund har guld i mun ibland.

Idag började jag och Johan dagen på bästa sätt. Efter morgondoppet (som jag bangade och tog duschen istället..) åkte vi över till Tjärö och avnjöt en god frukost i solen. En macka och en våffla för min del och det var fantastiskt gott. Efter det så gick vi en tipsrunda på ön. Det var verkligen tur att vi tog vara på förmiddagen för när vi åkte hem vid 12 så kom molnen och nu är det inte alls lika fint längre.. Jag har legat inne och sovit istället, är läskigt trött och frusen hela tiden...
 
Igår efter jobbet blev det spontangrillning hos grannen Daniel. Hur gott som helst när det äntligen blev klart och sedan spelade vi lite kort och sånt. På jobbet igår fick jag även besök av två får haha.. Det finns massa får på ön och två av dom tenderar att rymma lite då och då så nu har de vart lösa i några dagar. Helt plötsligt ser jag dem komma in genom dörren till caféet! Fick sån tur va ut dem utan större problem hehe.. Men det var otroligt spännande. 
 
Försöker ladda upp lite kort som jag tog idag, men det vill inte datorn.. Kanske kommer senare..
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0