absolut svensk sommar.

Idag har jag solat för hela slanten (Noga insmörjd i solskyddsfaktor). Det går inte att beskriva hur underbart det faktiskt är att bara ta ett kliv ut så står man vid havet. Speciellt inte dagar som denna. Det tråkigaste med denna dag är att jag känner mig krasslig, dålig timing eftersom jag börjar jobba imorn.. Inte nog med detta så får jag nervösa sammanbrott över mitt GIGNTISKA munsår var och varannan minut också.. Vem kom på att man ska få munsår egenligen? Och vem kom på att de alltid ska komma så olägligt som det bara går? Ogillar denne iallafall.
l
Tog en lite sväng ut på udden och fotade lite. I huset på övre bilden bor vi i sommar, alldeles nybyggt och bara några meter från den stugan Johans familj har sedan innan.

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh, det ser ju inte liite härligt ut!

2012-06-12 @ 17:29:51
URL: http://emmavandersson.blogg.se/
Postat av: caroline

Åh, vilket mysigt hus :D lyx!

2012-06-17 @ 19:16:09
URL: http://carolinen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0