ett nytt jobb.

första dan på jobbet. Kändes skitbra. Jättesnäll arbetskamrat som visade mig allt. I helgen jobbar jag själv, var lite nervig för det innan men nu känns det bra. Det enda jag oroar mig över nu är när jag ska lägga till med båten, suger nämligen på de.. Bara o träna, o de kommer jag ju få göra! Jobbar 15 dagar framåt om det blir som schemat säger.
l
Styrketränade med Johan och Kalle igår, borde inte ha gjort så många benböj... Fruuktansvärd träningsverk idag! Har åkt på en förkyldning med halsont också så nu ligger all annan träning ännu mer på hyllan. Förbannat trött på detta. Måste till sjukan igen, men tydligen måste jag åka till Värmland för att till exempel ta blodprov o sånt! Hur sjukt låter inte det, kan detta stämma?!?!
l
Nu ska jag sova, jobbigt o jobba ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0