ledighet

Idag är jag äntligen ledig! Inledde ju jobbet med att jobba 15 dagar i rad så det känns konstigt att inte vara där. Har en hallonpaj i ugnen, annars har jag inte gjort så mycket idag. Ska bara tat väldigt lungt i helgen tänkte jag. 
 
I förrgår slutade jag lite tidigare för att kunna åka in till Karlshamn och köpa arbetsskor samt byxor. Fick både bra arbetsskor, hålfotsinlägg och ett par svarta byxor för 800 riksdaler. Jag gillar rea. Speciellt när man ska köpa dyra  saker så som gympaskor. 
 
Käkade sista dosen av pencilinet igår också. Är inte helt kry än.. Ska till sjukhuset igen på torsdag. Vill verkligen kunna börja träna nu!!!! Det är väl inte så mycket att begära.. Hej då. 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0