storm

Haj haj! Den här dagen började inget värst, mina bästa byxor sprack till att börja med. När jag sedan skulle sätta mig i båten i stormvädret var det blött och mororn starta inte, klampade med båda fötterna i vatten och ställde mig då och skrek att jag inte tänkte åka till jobbet idag. Sån tur var startade båten och trots stora vågor och vatten in i båten så överlevde jag även denna gång och kom bara jämt lite sent. 
 
Annars har väl dagen flytit på bra. Bakade muffins och kolakakor på jobbet, i brist på kunder. Hade ett missat samtal med norskt landsnummer. Visade sig vara från ett jobb som jag sökt mest på skoj, ni vet ett sånt där som är alldeles för högkvalificerat än vad man själv är. Hoppas hon ringer igen imorn, ska bli spännande o se vad hon ville! Är rätt glad bara över att hon ringt, vad hon än vill. Duger för mitt självförtroende. 
 
Igår när jag kom hem hade min mysman för övrigt dukat upp med god mat, gott vin och fina blommor. Han är att för go ibland. Nu ska jag lämna datorn och umgås med just honom, min mysman. Haj haj 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0