jobbjobb

Här vare dött. Har hänt en del sen sist. Har börjat jobba, känns faktiskt väldigt bra! Fick skitbra upplärning och idag har jag jobbat själv och de va inga problem. Hoppas jag iallafall, är lite nervig över att jag glömt att göra nåt som jag skulle vid stängning, men de tror ja inte.. Igår skulle jag också ha jobbat, men jag fick nog på min sjukdom och åkte in till sjukhuset på morgonen. Trodde de bara skulle ta någon timma, men mer än 4 timmar senare, massa blodprov, röntgen och Ekg lämnade vi Karlshamn med vetskapen om att jag hade någon slags luftvägsinflamation.. Fick pencilin och nu känns det redan bättre. Kunde till och med andas när jag låg ner inatt vilket jag inte kunnat de senaste nätterna. Hoppas även att hostan jag haft sen i mars vill gå över nu!
l
Förutom jobb har de inte hänt så mycket mer, har ju inte direkt varit i form för någonting. Imorn jobbar jag till 16 sedan är det vinprovning för personalen. Ska bli trevligt. Mitt smak och luktsinne är ganska nedsatt, men något lär jag ju känna iallafall!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0