på senaste tiden

Här är lite bilder från min lilla tripp till Kristiansand. Var ju där på arbetsintervju på ett hotell. Har fortfarande inte fått något svar på om jag får det eller ej, det är en otroligt bra möjlighet om jag skulle få det. Men får jag det inte så känns det som om någon sida av mig bli lättad. Vet inte varför, men det känndes inte 100% bra helt enkelt. Var iallafall kul att komma på en liten semestertripp, se någonting nytt och bo på fint hotell gratis.
Besökte ju även Oslo under min lilla semester. Träddade tre fina jenter. Saknar dom..
l
Nu blir det nog ingen semester än på ett tag.. Ont om pengar och ont om tid. Kollar på resor till Paris för att hälsa på Louise som fuskigt nog är bosatt där för tillfället, men det är för dyyyrt..Har det i och för sig rätt bra här på Bjärnö så jag överlever nog! Lite sol och värme bara så är jag helt nöjd.
l
I söndags var det vinprovning på jobbet, fick prova alla röda, vita och rosévin och tillomed champagnen korkades upp! Otroligt roligt, lärorikt och gott. Att lägga på några kronor på vinet man köper är faktiskt värt det. Hittade några favoriter och även fast vi på caféet bara serverar husets vin så är det ändå kul att veta vad de andra smakar. När själva provningen var slut var det fritt fram att tömma alla flaskor så det blev en himla trevlig kväll.
l
Nu ska jag ägna resten av eftermiddan åt att göra ingenting.. Är jättetrött av någon anledning och tar med all säkerhet även en eftermiddagslur. Ciao
Får väldigt fin lunch på jobbet, drar med glädje av matavdrag för 125kornig dagens!
Världens största geting påträffdes utanför caféet!
En liten bild på Tjärö där jag jobbar.
På ön vi bor strosar det runt kossor
Igår lyxde vi till det lite med grillat, jordgubbar, godis och go drink.

Kommentarer
Postat av: Limpan

ÅÅÅH vad jag skulle vilja komma o hälsa på!! :'(

2012-06-19 @ 16:09:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0