2 dagar tills slutet

Då har snart ännu en förmiddag med uppsatsen susat förbi. Har läst igenom den med detaljögonen och samtidigt lysnat på såna avslappningsljud. Laddade ner nån app till datorn där man kan kombinera olika typer av ljud, typ birds, river, rain, night, melody. Jättebra att lyssna på när man sitter i bibblan och inte vill höra andra o inte vill störas av musik! Just nu lyssnar jag på birds+thunder+winds.
l
Om två veckor är jag hemma i hålan vid de här laget. Sjukt. Om tre börjar jag jobba. Känndes som igår de va julafton och hur länge kvar som helst till sommarn.. Tiden springer iväg och huvudsaken är att uppsatsen blir överstökad. Sen kommer det dröja länge innan jag öppnar en akademisk bok! I sommar har jag bestämt mig för att läsa en massa vanliga böcker, för de är väldigt sällsynt i mitt liv. Faktum är att de tre senaste sommrarna har jag pluggat.. 2009 körkort, 2010 körkort och 2011 B-uppsats. Underbara pluggfria sommar! Kom inte in på någon av de sommarkurserna jag sökte, vilket känns ganska skönt nu ändå.
l
Nu är de snart lunch, dagens höjdpunkt. Hej

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0