hejdå.

Nöjd för dagen. Hittade en artikel som jag ägnat hela veckan åt att leta efter så den ska jag spendera mer tid med imorn, hitta på lite, skriva lite skit kanske ljuga ihop några ord och hoppas på att ingen kikar på artikeln.. Vet dock inte vad jag ska göra när jag kommer hem.. Johan är på skolan hela tiden, de flesta av mina seier har haft säsongsavslutning, de är dåligt väder... Kan ju passa på o sova i och för sig, jag är ju så trött hela tiden. Men ja känner mig så lat, så kommer Johan hem vid 5 och har jobbat flitigt hela dagen. Och där ligger jag och gör ingenting. Ni hör ju, mitt liv är inte det lättaste... Att jag ens publicerar det här inlägget säger ju mycket om hur kul jag är

Kommentarer
Postat av: Madde

HÅLL UT!! snart är du ju klar för bövelen! LYCKA TILL! ¨¨

2012-05-17 @ 19:04:44
URL: http://somaelfa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0