livsglädje deluxe

Pluggar hemma idag. Besiktningsmannen av lägenheten skulle komma, därav. Han var här max 5 minuter, spolade lite i kranen och kikade lite sen sa han att allt va lungt och gick. De var ju skönt.
l
Skulle kunna skriva sjutton rader om uppsatsen här men jag tror inte någon bryr sig, därför struntar jag i det. Är iallafall bara en vecka kvar till byte av uppsatser idag.
l
Jag ska tvätta klockan 4. 6 maskiner.. Kul. Men ungefär så kul är mitt liv. Inte för att jag tror livet kommer bli särskillt mycket roligare sen när man börjar jobba direkt. Wow vilken livsglöd jag har! Jag har sökt ett jobb i Tyskland iallafall, jag vill verkligen utomlands och jobba! Tyskland är väl det bästa alternativet eftersom det är de enda språk jag fakitkst känner hopp om att jag kanske kan lära mig och det är ju de bästa att kunna när man ska jobba inom turismindustrin i Sverige. Synd att jag inte är särskillt intresserad av Tyskland i övrigt då, men så sa jag om Frankrike också innan jag flyttade dit och nu vill jag inget annat än att flytta tillbaks. Så man kan ju hålla tummarna ändå.
l
Nu skulle jag kunna fortsätta tjöta himla länge till bara för att min koncentration med uppsatsen bara håller innan lunch, men jag måste verkligen få ner några rader till idag! Hejdå

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0