maintenant je suis de nouveau à Paris

Ligger inne på hotellrummet och bara myser. Köpte med baguette, ost, jordgubbar och en bakelse. Är dömätt nu, men ack så gott det var. 
Har bara gått omkring och strosat och fotograferat idag. Precis så som jag ville ha det. Har gått sjukt långt nu när jag tänker efter och det är inte konstigt att mina fötter värker. Bilder kommer när jag fixat med dem lite, men när ja kollade på dem nu så är jag inte särskillt nöjd.. Well well. När jag skulle ta tunnelbanan från tågstationen till hotellet gick alla plötsligt ur det tåg jag skulle åka med och en högtalarröst hördes. När jag frågade en dam vad som pågick sa hon att den linje jag skulle åka med hade blivit bombhotat så det var bara att leta efter en annan linje som tog mig till hotellet. Mindre kul för mig som hade 2 otroligt tunga väskor att släpa på.. Var lite obehagligt, men jag antar att det förekommer ganska ofta.
l
Nu ska jag snart försöka sova, har varit en hård vecka och ut tänker jag inte gå själv! När jag och Mari skulle åka hem sist vi var här blev vi påhoppade av den läskigaste mannen jag sett i hela mitt liv. Jag började springa, han sprang efter men sån tur var hände inget me än så. Men man får lite respekt när nådant händer.. Fick lite lektioner om hur man ska bete sig när sådanna saker händer av Abdess och Reda. Men säkrast är ändå att stanna inne. Bonne nuit!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0