Tisdag.

God eftermiddag. Idag gick de inge bra med plugget.. Hoppas på nya krafter imorn. Har blivit som ett litet djur på morgonen till råga på allt, innan Frankrike kunde jag inte sova längre än 8 o va hyfsat pigg när ja klev upp. Nu måste jag tvinga mig upp och är arg som ett bi min första vakna timma.. Mest synd om Johan.
l
Så mycket mer händer inte i livet. Lägger ut några bilder från helgen istället. Angelica hade ju fixat så otroligt fint!
Precis som på den gamla goda tiden, så här de sista veckorna i Östersund börjar lite vemod och nostalgi ta fart. Gissa vem som är mormor?

Kommentarer
Postat av: Emma

men åh vad sugen jag blev på ost och kex nu!!

2012-05-15 @ 18:15:15
URL: http://emmavandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0