happy days

Hej! Ny vecka och jag inleder den med en ledig dag, nice. Mindre nice att vädret är sådär, men ja har inte så stor lust till att göra nåt särskillt ändå. Gick till stan för att kolla efter en mobil, men av nån jävligt märklig anledning så var jättemånga affärer stängda på måndagförmiddagar, why? Tur var det väl iallafall att ja inte köpte nån för nu ska Johan skicka ner en gammal telefon. Tack.

Helgen har sprungit ifrån mig som vanligt, känndes iofs som att den började redan i onsdags eftersom vi vart ut onsdag, torsdag och lördag. I lördags hakade jag även på Martin och Paul till Reims, de va även en till bil med så de känndes lite som en klassresa. Vi åkte till Champagnehuset Pommery och fick en guidad tur nere i tunnlarna samt ett provsmak från en jättego champagne. Väldigt intresant vare iallafall. Sen gick vi vidare till shoppinggatan, satte oss på en uteservering och åt utsökt mat i den 29 gradiga värmen. Underbart.

Sedan for vi hem igen och hann inte så mycket mer än att duscha och käka lite innan kalaset för kvällen var igång.

Sen var jag ganska så väldigt sliten igår får ja väl lov o erkänna, men de vare la värt de :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0