men vi ses ju snart igen.

Sista natten med gänget. Och de värsta av allt var att de va så förbannat trevligt att jag kommer sakna mina två små favoriter ännu mer.. Lite lösgodis, lite vin och lite kall sommarkväll på ett fint ställe. Varför har vi inte gjort de oftare i sommar? För att jag jobbat och när ja inte jobbat har ja vart bortrest så sommaren har bara försvunnit, just därför.

Åker inte upp till Jämtland imorn utan på lördag morgon, men sista gången vi hann ses blev det nog ikväll. Imorn ska ja hälsa på farmor, luncha med Manda och packa de sista. Ska spendera lördag till iallafall fredag hos Linda i Åre med familjen, sen blire några dagar i Östersund och sen troligtvis en tripp till Kalmar innan Montenegro.

Montenegro då jag äntligen får träffa min fina Johan. Saknar honom så sjukt nu. Ska bli helt underbart i höst o ha våran lägenhet och få vara tillsamans, slippa skypea, slippa sakna utan bara vara. Snart har vi klarat oss igenom mer än ett halvår och då gör vi rätt i att fira de med semester! Hejlast night

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0