tungt

Nu är det bara att bita ihop. Tentan igår gick inge bra och den på måndag är bara att glömma, man hinner inte plöja igenom 5 artiklar på skitsvår engelska som inte ens läraren förstår plus en bok om en massa skit på 3 dagar. Inte jag iallafall. Inte nu. Så jag tar ledigt i helgen. Unnar mig julfest ikväll och julmarknad imorn. Känns otroligt tungt att ha två eftersläpande tentor, men de är inte hela världen. Det är bara några papper.
Idag ska jag iallafall träffa en tjej som gick ur turismprogrammet 2008 och göra en intervju till min uppsats. Hoppas det går bra så jag får lite underlag till att fortsätta skriva.

Drömmer mig tillbaks på livet i skolådan när det är så här...


Kommentarer
Postat av: Louise

<3 skolådan!

2011-12-04 @ 13:49:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0