bad mood..

Hej.

Speeddating på franska på första lektionen idag. Inte de lättaste när man inte kan ett ord kan jag ju säga, men något fastnade väl i hjärnan tillslut iallafall. Även om jag är den mest svårlärda människan i världen när de kommer till språk.. Hade bara 3 timmars lektion idag så de var mjukstart, imorn blir de det dubbla.

Ikväll är de visst fest. Jag är varken festsugen, på bra humör eller sugen på att träffa människor.. Ena sekunden känns allt verkligen helt perfekt här nere, sen sjunker allt som fritt fall.. Känner inte igen mig själv. Hur som helst så stannar jag hemma ikväll, mitt enda löfte innan jag åkte hit var ju trots allt också att ta skolan på största allvar. Det ska jag hålla fast vid eftersom de verkligen verkar behövas, plus att jag behöver lite mer tid än de flesta andra att lära mig saker på...

Hoppas jag vaknar på rätt sida imorn. Gonatt

Kommentarer
Postat av: lillasyrran

god natt!! :D

2011-02-07 @ 22:49:47
Postat av: Louise

Det kommer att sätta sig tillslut Malin, promise! Behöver du hjälp med franskan så är det bara att hojta till! Kramar!

2011-02-08 @ 08:53:18
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: Boolaidunn

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-05-09 @ 20:39:08
URL: http://boolaidunn.blogimagine.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0