första dagen i skolan



Vart ingen fest igår, gick till en bar istället med resten av det glada internationella gänget där vi drack gott och åt lite franska specialiter. Mycket trevligt, men eftersom jag fortfarande är förkyld o har otrorligt ont i halsen kände jag för att gå hem ganska tidigt då tröttheten slog till. Blev till att stanna hemma även ikväll tack vare detta, himla tråkigt för de va barrunda o grejer.. Men vi spar oss tills morgondagens blingblingparty!

I skolan idag var det information och rundvandring mest hela dagen. Har schema för hela terminen nu och kära nån va rutiner man kommer få! Skola nästan varje dag och för det mesta går vi 9.45-17.15. Vissa dagar tillomed 9.45-19.00.

Nu på eftermiddagen gick vi hem och sov och de behövdes. Visserligen fortfarande trött, men de har hänt mycket och man har väl inte riktigt återhämtat sig från resan o så än kan jag tänka mig.

Skypade med både Johan, Linda och mamma idag och jag måste bara skänka en tanke åt den mästaren som kom på Skype!! Skulle dö om ja inte fick prata med min man. Min fina älskling..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0