är det höst nu?

Man börjar skymta ett slut på min restuppgift i Brand managment and issues in luxury tourism. Men vad ensam o ynklig man känner sig ute i vida världen när man inte har någon man kan be om hjälp och inte någon man kan be läsa igenom de.. För de är en ren soppa. Men i värsta fall måste man väl få göra en ny uppgift! :p

Bajskallt är det idag också. Ska o jobba om 2 och en halv timma. Tar nog med mig boken va...

Igår var jag ju iallafall ledig, då pluggade jag och gjorde en liten midsommarstång som jag sedan tog med hem till Emma där midsommarafton ska firas! Hos Emma blev det även äppelpaj och temys under filtar på verandan i kylan.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0