blinded by the moonlight

Snacka om att jag har njutit mig igenom min sista lediga dag. Har inte gjort ett skit o de har varit skitskönt.

Gårdagskvällen som spenderades hos Albin med massa diverse människor var skittrevlig. Satt och bara mös i solen till ganska sent in på kvällen innan vi drog oss in och huset började fyllas med allt mer folk.



Men det där var även slutet på den totalt ohälsosamma livsstil som levts de senaste månaderna, så från och med imorn blire inte alls lika mycket fest, inte massa andra onyttigheter och massa motion på de. Undantag kommer dock ske redan på fredag på Karls student och på midsommar. Men annars är de bara o försöka så gott de går.

4 dagar kvar tills jag får träffa Johan!!! :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0