på tåget.

Perfekt dag att åka tåg på, de regnar o är grått där ute och de är så att jag inte vill vara framme för jag har massa grejer att pyssla med på datorn som ja inte haft tid med.. Har bland annat gjort en sjyst frågeenkät och skickat till ytterligare några hotell och turistbyråer i Champagne till min uppsats. Hoppas några fler vill svara denna gång.. Håller på o lägga upp de sista bilderna från Troyes på Fb, men nu verkar internet krångla. Är så förbannat trött på krånglande internet så snart bojkottar ja.

Ska spendera dagen på stadens gator i Lund i väntan på att Johan slutar jobba. Sen ska jag pussa ihjäl honom. De är väl planerna för dagen.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0