i love school

Ännu en lång dag instängd i skolan.. Har skola från 8 - 17.15 idag. Underbart. Även den läraren vi har idag är galet tråkig, alla sitter med näsorna i datorerna.. Snart är de rast igen iallafall.

Igår var det basketträning, de va roligt och man börjar liksom skita i att både tränaren och de som ska va med o spela kommer minst 30 min sent. Jag har alltid varit lite allergisk mot förseningar, men nu finns de inte så mycket mer att göra än att acceptera de för alla kommer sent. Till min stora förvåning är ju även matchen ikväll inställd, läs det med ironi för man blir inte förvånad över nåt längre, this is France. Istället blir det filmkväll hos Mari och Johanna! Låter inte helt fel heller :)

Hoppas ni får en bra dag allesamans!

Gissa om jag längtar till lördag föresten :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0