my crib

Ojoj va jag är dålig på att blogga.. Men vi är i skolan väldigt mycket och det har verkligen börjat våra sig här i Troyes så man är hellre utomhus än o sitter inne o bloggar. Igår va de närmare 20 grader ute och de va underbart!

Annars händer inte så mycket, tog bilder på mitt rum igår som som skulle in på nån hemsida så de (stackarna) som ska bo här nästa höst ska kunna se innan hur de ser ut. Så då kan jag ju passa på o visa er hur jag bor.


Vackert va.

Ikväll är det tacokväll hos Mari och Johanna. Ska bli smarrigt och framför allt trevligt. Imorn är vi dessutom lediga så jag hoppas på att väderprognosen ljuger för de står att de inte ska bli så fint, hoppas hoppas! Vill få lite färg..

Har börjat kika lite på en resa hem till Sverige i slutet av april också, vart jag ska och hur länge de blir är ännu inte bestämt, men de vore kul o komma hem en sväng. Även om de såklart vore ännu roligare att upptäcka Europa litegrand när man är ledig och man ändå är här, men jag saknar min man för mycket tror ja..

Nu behöver jag bara stå ut 1 timma och 15 minuter till, sen får jag gå hem! från skolan Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0