solsöndag

Go förmiddag!

Just nu befinner jag mig solandes på en stol i mitt rum. De va för kallt för att sitta ute i solen så jag fixade solposition här inne istället, skitskönt! Tittar ut på den grönskande våren som är här, fast förutom grönt då är det mest rosa, vita och gula träd. Fåglarna kvittrar och duvorna äter baguettesmulor.

Jag har studerat lite papper inför tentan på tisdag, men de är så simpla grejer så man behöver nog inte ägna så mycket mer tid egentligen.. Så himla olikt en tenta hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: möd

Är inte så säker på det, den fanns bara i beige också ? :) En parkas? :)

2011-03-20 @ 19:13:40
URL: http://somaelfa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0