sunny days

Oj oj va trött jag är.. Ska definitivt stanna hemma ikväll, skulle ha käkat middag ute med Mari och Johanna men vakande av att Mari ringde o fråga vart jag var så då känndes det bara skönt o få sova vidare.

Va ju ut igår då. Först mötte jag och Karin upp Martin och Paul i en park borta vid dom, sen gick vi dit och sedan vidare mot Annsofi och Liva som hade ställt till med kalas kvällen till ära. Det var supertrevligt ända till polisen kom. Då fick vi vallfärda till Manhattan där de väl va sådär kul. Börjar bli lite samma visa nu tycker jag..

Idag klev jag upp redan halv 10, gjorde allt för att ignorera hur jag egentligen mådde och gick till parken med en liten matsäck. Riktigt skön dag! Börjar få en fin bränna nu och de är bara mars.

Nu ska ja sova. gonatt

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0