marockansk middag

Nu har jag lyst med min frånvaro igen, men jag var ju i Bryssel och nu de sista dagarna innan hemfärd är de tusen saker som ska fixas. De ska packas, städas, hejdåfestas, solas, skriva på skolskitarbeten, fixas med papper osv osv.

Kom precis hem från Akuelles födelsedagsfest. Yassine hade lagat massa god Marockansk mat och de va så himla gott! Sjukt ledsamt o säga hejdå bara.. Kunde inte hålla tårarna tillbaks.. Man fattar inte hur bra man haft det här och hur underbara människor, som man antagligen inte kommer träffa igen, man har fått spendera sin tid med.

Ja ska skriva mer om tiden här, om Bryssel, om helgen och lägga upp bilder när jag har mer tid och ork. Nu borde jag istället plugga eller packa eftersom de ska bli superfint väder imorn o då vill man ju sola! Ciao


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0