semesterdrömmar

Så var man hemma igen efter en dag i skolan. De gick snabbt, satt med datorn hela dagen.. Tittade på intressanta jobb och skrev ett CV på engelska. I en kurs vi har som är 2,5 poäng ingick nämligen ett studiebesök i Paris, skriva ett CV samt 2 sidor om vad lyx är och om varför Paris är the capital of luxury.. Tror jag kommer få godkänt..

Har även suttit och kikat på vart jag och min Johan skulle kunna tänkas åka på semester i sommar. Är inget särskillt ställe jag vill till i Europa för huvudsaken är att få komma bort till nåt fint ställe med min man. Men jag vill att de ska va hyfsat billigt att leva där, de ska vara finkornig strand, det ska finnas saker att göra och det ska inte vara för turistigt. De är inte de lättaste o hitta ska ja säga. Så tips mottages tacksamt!



Nu är jag trött.. Får inte somna! Men jag kan inte gå någonstans för jag har världens ondaste skavsår på stortån.. De är inte lätt inte.

Kommentarer
Postat av: lenin

Kroatien!

2011-05-16 @ 20:01:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0