vackra delar av Troyes

Vad som fick ske idag var en superlång motionsrunda. Sprang och sprang så långt bort åt ett håll som jag bara orkade, sen tänkte jag att jag skulle gå tillbaks, fast nån annan väg bara. Var ute i närmare 2 timmar dels för de va så fint där borta där ja aldrig varit och dels för att jag gick lite fel o fick gå tillbaks o så. Men de va helt underbart vackert!!



Tog en del bilder med mobilen men de tycks inte vilja överföras till datorn.. Jag gick och bara facinerades och tänkte på hur fint de egentligen är att jag faktiskt bor här och har fått möjligheten att se sånt som jag aldrig skulle fått uppleva annars. Fransk landsbyggd, börjar ångra att man inte försökt åkt runt o se mer än man gjort, ska försöka få tag i en cykel till veckan iallafall.

Imorn är de skola, bara 4 lektioner kvar nu, sen är de slut! Helt sjukt!! Minns när vi kollade på schemat första dagen i skolan och tänkte att vi aldrig skulle överleva. Nu har vi snart grejat de!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0