kryssning på G

uääk vilken dag.. Jag hade räknat med att träna, gå till skolan, städa och greja idag. Så blev det inte, men de va trevligt igår iallafall :)
Borde dock börja inse att de inte är nåt kul att gå på krogen.. De är ju samma visa varje gång, när ska man lära sig!
När jag kände mig någorlunda levande igen fixade jag all bokning inför kryssningen imorn, vart struligt med åldersgränser och grejer så vi fick boka om, men nu är de löst! Flyger härifrån vid 4 imorn och kommer tillbaks vid 9 på söndagkväll, då lär ju fråken Nilsson vara sliten iallafall.. Ska bli så sjukt kul att träffa norsken och finnarna!! Kul o strosa i Åbo och icke att förglömma vikingbufféen.

Kommentarer
Postat av: Emma

ååhh fan vad sugen jag blev på kryssningsbuffé nu..

2011-11-03 @ 17:21:04
URL: http://emmavandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0