en tenta överstökad!

Ekonomistyrningen gjord och jag tror till och med att jag kan säga tack och hej till både böcker, anteckningar och gamla tentor!! Kändes bra och jag hoppas verkligen på det bästa :)

Skulle va kul o gå ut ikväll, de är festtorsdag på Oscars, lönevecka och många som haft tenta, men jag har inte tid att sabba en pluggdag imorgon. Får bli fest på lördag istället, halloweentema i ABC som de internationella har fixat, kommer nog bli kul! Ska klä ut mig till clown och köpte lite ansiktsfärg nu precis, men va ska man ha för kläder?

Såhär såg jag ut på nollningen när ja va utklädd till clown.. Den här gången ska de bli läskigare och bättre!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0