3 dagar i kalmar.

Åter på plats i Östersund. Har vart borta i 11 dagar nu och de har verkligen varit kanon!

Kalmar bjöd på gott sällskap av fina Kristinehamnsbrudar och god mat när jag kom fram. Sedan tog jag en liten shoppingrunda och lunch med fina Andréa som tråkigt nog lämnat Östersund. Sedan var det dags för mig att förändras lite. Begav mig till frisören, där jag i 4 och en halv timma blev kvar.. Gjorde slingor som först inte reagerade på mitt hår så frisören fick göra om allt en gång fast med blekning. Blev faktiskt riktigt nöjd :) Kvällen bjöd på fest hos Paul, känndes sjukt konstigt att träffa Martin och Paul på svensk mark! Men otroligt kul. Avslutade med massa dans på Vallen och utelivet kändes lite hetare än i Ösd..


På torsdagen var vi ganska sega, men lite plugg hanns med och jag skickade in min kompleterade uppsats. Vilken lättnad. Blev även tacomys i Lisas otroligt mysiga lilla stuga och ett hejdå för denna gång.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0