äntligen söndag

hej hopp! Sitter på tåget nu sen 4 och en halv timma tillbaks. Har underhållt mig med att sova, titta på New girl, pluggat lite smått, lyssnat på musik, ätit hemmagjord god hamburgare samt sovit lite mer. Så än har jag inte blivit uttråkad men det finns ju 9 timmar till att bli uttråkad på..
l
Igår hade jag och karln myskväll hemma, började med att titta på V75 och kammade hem 7 rätt vilket resulterade i 900kr! Synd att de inte var en högre vinstpott, men jag är nöjd som fanken ändå. Firade med lite käk och sen gick vi hela vägen till Maxi för att lösa in vinsten, men de va nåt strul så det fungerade inte, så de va bara o traska tillbaks utan pengar. Men idag hade Johan hämtat dem iallafall.
l
Ja det var väl allt jag hade att skriva. Byte i Stockholm snart, i en och en halv timma.. Segt. Fast hur segt är det egentligen inte att behöva åka från Östersund till Oslo via Stockholm? Katastrof.
l
Hej då

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0