en sista årehelg?

Så var ännu en helg förbi. Jag bara tjatar om hur snabbt tiden går, men det är ju verkligen så...
Vart iallafall en väldigt rolig sådan! Så fort vi kom till Åre åkte vi och hämtade en smörgåstårta på Ica som mamma Nilsson bjöd på. Smaskade smörgåstårta och tårta, spelade spel och drack vin. Sen gick vi till Lindas kompis Therese och senare vidare till Werséns. Jag var tydligen kung för en kväll och beställde drinkar. Av alla drinkar i hela världen beställde jag en Godfather, det säger väl ganska mycket om tillståndet.. Nog för att Johan lär mig att dricka det hemma, men när man kan välja på aaaallt så väljer man inte de.. Kvällen slutade halvbra, tråkigt att ens misstag ska förfölja en resten av livet, men sånt händer.
Lördag bjöd på strålande sol och trots att det mest blev häng i backen så var de gött. När vi kom hem tog vi det superlungt resten av kvällen för att vara utvilade för lite mer skidåkning samt brunchen. Under natten hade de kommit massa snö så vi fick faktiskt några riktigt fina åk. Men jag har mättnat litegrand och den här säsongen har jag utvecklats i fel riktning.. Utan frukost i magen var det omåttligt gått med brunchen vid 12 och jag åt nog för tre ungefär. De fanns aaaallt! Smörgåstårta, bröd, ostar, kycklingspett, sill, omelett, ägg, våfflor, korv, sallader, tårta, paj, frukt och massa massa bakverk. Lätt värt de 195 riksdalerna. Efter tre timmar kände vi oss färdiga och jag och Johan åkte tillbaks till Östersund.
Tack och bock värdinnan för en trevlig helg!
Imorn börjar allvaret igen och jag har extra mycket att göra eftersom det går bort lite tid nu i veckan. Ciao

Kommentarer
Postat av: Limpan

:'(

:'(

:'(

:'(

:'(

:'(

:'(

:'(

:'(

:'(

:'(

2012-04-02 @ 15:28:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0