fotogenisk...

Bara en timma kvar till mitt frisörbesök. Försöker ta en före-bild, så ja kan jämföra sen efter klippningen, men de där med o ta kort på mig själv är verkligen inte min grej! Antingen är det jag som är så fantastiskt oattraktiv eller så är kameran bara väldigt dålig...
Annars då så suger livet ungefär lika mycket som igår. Men för att klara av detta (känner mig otroligt spänd, stressad och dålig av den här uppsatsen just nu) så har jag gått in med inställningen att blir jag inte klar så går inte världen under, jag har klarat allt annat på mina tre år på universitetet. Jag tänker inte förstöra min semester eller få dåligt samvete över att jag åker, för hade jag inte haft det inbokat hade jag antagligen inte kommit hälften så långt som jag gjort..
Om jag inte får till några bra bilder så kommer åtminstonde censurerade bilder sen för att visa frillan.
Ciao

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0