i drömmarnas värld

Räknar ner dagarna, springer runt och småpackar, skriver listor, kollar kartor, artiklar och forum. Jag älskar kännslan av att man snart ska åka bort. Se nåt nytt, men som ändå inte är nytt. Gå o längta, småle när man tänker på att man snart kommer sitta på ett café och dricka rosé. (fint rim hihi)
l
Men innan semestern väntar en pluggdag till, dinnerparty, kanske en pluggdag till på lördag, en lång tågresa till Oslo, en dag i Oslo där jag får träffa mina fina vänner och sen sist men inte minst en halv dag till i Oslo och seeen möta upp Mari Löken Rognerud på flygplatsen och flyga iväg. Ska bli jätteroligt att få se Oslo också, tidigare har jag bara varit på flygplatsen och inte sett särskillt mycket.
l
Men nog om detta. Stör mig så in i bomben på att mina texter flyter samman till ett stycke.. hur många rader jag än trycker ner så blir det fortfarande sammanhängande. Så nu vet ni att jag är medveten om detta och att jag inte har nån slags styckesindelningfobi, tvärt om jag gör alldeles för mycket stycken.. MEN nu har jag kommit på en lösning, jag skriver ett l när jag vill göra blankrad så blir texten inte lika ful och jobbig, bra va!

Kommentarer
Postat av: caroline

Löste du problemet med blankstegen?

Insåg för ett tag sedan att det inte blir några blanksteg om man enbart trycker på enter. Men trycker man shift + enter så ska det bli blanksteg :D

2012-04-28 @ 00:15:32
URL: http://carolinen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0