i Oslo

Hej hej,

Ligger i Annas säng och slöar. Är trött. Förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån, har väl sovit hyfsat inatt och jag har inte gjort nåt ansträngande idag.. Vi hade planerat frukost i nån park, men vädret var skit så vi åt frukost hemma och sen fikade vi på stan. Oslo är fint, verkligen inte alls som jag trott. Jag och Emma handlade lite behövligheter till imorn när de ska bli fint väder och vi ska ha picknick sen gick vi hem till henne och Anna till jobbet. När Emma också skulle till jobbet var det meningen att jag skulle äta lunch nånsans och plugga. Men Efter en lång prommenad på stadens gator kom jag helt plötsligt till Annas lägenhet igen utan att fått nån mat. Var antingen för dyrt eller... för dyrt. Så nu har jag värmt en calzone och ska nog vila lite nu.
Blir väl lite vin ikväll, men just nu känner jag inte för nåt mer. Vill inte köra slut på krafterna redan! hehe

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0