nytt smink! :D

Heeeej!
Idag har jag hämtat diverse smink och nagellack som ja beställde för ett tag sedan! Alltid kul med lite nya prylar. Och nu får jag för en gångs skull visa upp något jag köpt som alla riktiga bloggare :D
Tre nagellack från Elf. Vi beställde från England och ja betalade 50kr inkl. frakt för dessa :)
Fick även en söt liten väska inehållande; fondation,  löspuder, sånt där annat puder, concealer, ögonbrynspenna samt någon slags highlither. Blev sminkad med detta så jag vet att det var jättebra! Allt detta blev mitt för 600 riksdaler.
Sist men inte minst så fick jag en rengöring för ansiktet som visst ska va bra!
När ja ändå va inne på korten jag tagit med webkameran kunde ja inte låta bli att lägga upp den här.. Höhö..
Förutom att glädjas över mina nya produkter har jag och Johan vart i Badhusparken och solat lite på förmiddan och efter lunch städade vi bilen och rensade och städade i källarförådet. Guldstjärna till oss. Skulle ha pluggat i helgen, men kände att jag kan lika gärna ta de imorn. Så imorn, tillbaks till allvaret.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahah älskar sista bilden!

2012-04-15 @ 20:38:01
URL: http://emmavandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0