one week left!!!

Ingen bra dag idag.. Hostade i stort sett sönder lungorna inatt så jag är dötrött.. Har fått hyfsat mycket gjort på skolan men måste sluta jämföra mig med andra, de får en ju bara att må dåligt.. Avundas för tillfället alla som skriver uppsats i par och får dubbelt så mycket gjort... Avundas dom som orkar sitt kvar på skolan till sena eftermiddagar... Men inget blir bättre av att avundas och jämföra så imorn pluggar ja nog hemma. Om någon undrar lixxxom..
Om en vecka far vi jag och Löken!!! :D Underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag är nästan heeelt säker på att du får mer gjort än mig och emma just nu, vi har liksom fastnat lite. bajsuppsats :(

2012-04-24 @ 22:21:43
URL: http://carolinen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0