onsdag 25/5

haj haj, fick precis reda på att vi ska laga efterrätt på dinnerpartyt på fredag. Jag och Johan ska vara med, ska bara vara med för matens och sällskapets skull, ingen utgång eller nåt sånt trams.. Ska bli himla trevligt, de va ett tag sedan nu. Ska nog göra den goda kolapajen som jag gjorde till Johans kalas och som Johanna brukade göra när någon fyllde år i Troyes :)
Kolla in receptet här, rekomenderas varmt. http://kryddburken.se/2010/02/28/banoffee-paj/.
Jag var i badhusparken sväng på förmiddagen för att lapa lite sol, otroligt skönt. Gick hyfsat bra att sitta där och fundera och skriva för hand till uppsatsen. Blir ju lite dubbelarbete men va gör man inte för solen när den så sällan visar sig...
satt för övrigt rätt fint med pengar idag ska jag säga! Ikväll blire handling.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0