Hem?

Underskatta aldrig igen en reseledare från Fritidsresor! Idag har jag varit på världens seriösaste rekryteringsdag för just detta. Tilläggas kan ju även att det är fjärde steget i rekryteringen. Det gick bra, kunde nog inte ha gjort bättre ifrån mig men de är hård konkurrens och det finns bara ett 20tal platser på 150 personer. Men det har varit både inspirerande, roligt och en bra erfarenhet i vilket fall! 
 
Alarmet ringde klockan 4 imorse. Grät bort allt mitt smink när jag var tvungen att lämna Johan och allt annat vackert. Grät till och med igår när jag skulle säga hejdå till Johans föräldrar hehe.. Grät nästan när jag skulle avskeda Lisa och Sara. Dom hade gjort en avskedspresent till mig dom godingarna. Kommer sakna dem och våra övertrötta timmar på cafét. 
 
Hoppas jag hinner träffa lite fina Kristinehamnsbrudar i helgen iallafall, innan alla far iväg till sina nya hem runt om i Sverige. Detta i väntan på svar från Fritidsresor. Kommer ligga i sängen och be till övre makter resten av tiden. Jag är sjukt taggad på en säsong som reseledare!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0