Krhamn -> Oslo

Händelserik vecka. Himla trevlig vecka! I måndags åkte jag, Kristin, Jossan och Christian till Alster och hälsade på Elinor och Christoffer. De bodde hur mysigt som helst och vi fikade o spelade TP. Väldigt trevligt. Kom hem sent och sov länge dagen därpå. Fick negativt besked från Fritidsresor. De sög. Sen åkte ja ut till mor och far i Skärgårn. Hängde lite. Sov kvar där. Onsdagen bestod av lite fix inför Oslo samt ett besök till farmor. På kvällen vankades grisfest. Och de blev de väl till slut skulle man väl kunna säga. Skönt att ha polare som kan släppa loss och inte bryr sig så mycket om alla andra.. Men kul för andra att de har nåt o bry sig om. Jäkligt roligt vare iallafall, ett bra avslut på en bra tid i Kristinehamn.
 
Igår morse tog jag tåget till Oslo där jag befinner mig nu. Bor hos Emma som är en fantastisk värd. Har vart på stan och sökt lite jobb idag, sen mötte jag upp Johanna som också var här o sökte jobb. Resten av dagen har ägnats åt att söka jobb på annonser och leta boende. Ska på en visning imorn. En 17kvadratmeters 1a för 8500 riksdaler. Helst stört. Hoppas verkligen jag lyckas få ett välbetalt jobb!!! 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0