nattliga tankar.

Jag har varit hemma i två dygn och jag har hunnit träffa nästan alla underbara, goa Kristinehamnsbrudar. Får ny energi av att ses då och då. Inser hur lyckligt lottat jag är för jag kommer alltid att ha dessa fina vänner, vad som än händer. Igår var det utgång som stod på schemat. Amanda stod för förfest, inledde med några shottar och bom så var festen igång. Tog en taxi till en annan fest. Väldigt trevligt. Gick vidare mot Bells, som tydligen är stället där de händer nu mer och sen var de bara skit jävla kul. Träffa folk, garvade så vi vek oss av skratt ett antal gånger och sånt där vanligt. Idag blev de kebabpizza på Charlies i goda vänners lag. Bara för att de har världens goaste kebab och för att man förtjänar pizza när man mår litte dåligt... De va skitmysigt. Mycket att ta igen! Hann hem och vända i dörren sen gick jag till Amanda där vi snackade om allt och ingenting och garvade lite mer. Blev inspirerad av hur galen Jossan är och garvade ännu mer. Kommer sakna alla när de är dags att åka. Amanda flyttar långväga imorn.. Och på onsdag blir det onsdagsklubb på Bells haha.. All in. Än är inte sommarn slut.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0