Planer.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag och Johan åkte längdskidor i förmiddags. Sen har jag letat lite info till min C-uppsats, kollat jobb och planerat lite inför min lilla semester i maj.
Planen ser ut som följande;
Östersund -> Oslo
1 natt i Oslo
Oslo -> Paris
1 natt i Paris
Paris -> Troyes
3 nätter i Troyes
Troyes -> Nice
1 natt i Nice
Nice -> Marseille
1 nat i Marseille
Marseille -> Stockholm

Kruxet är bara att jag får upptäcka Södra Frankrike på egen hand och jag vet inte om de kommer bli så kul.. Men jag kanske kan passa på att skriva lite uppsats där lika väl som hemma. Hur bra de nu skulle gå hehe..
Imorn har vi föreläsning, metod och datainsamling, ska bli sjuuukt intressant! :DDDD

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0