fredag den 20/1

Morsning.
Har haft en tung vecka, detta trots att jag inte haft något att göra. Låt oss bara säga att det beror på en tung start av veckan.
Har precis varit och skjutsat Johan till flygplatsen, han lämnar Östersund i en vecka och kvar blir jag. Vi har båda två bestämt oss för att skippa skiweek iår nämligen. Har haft två jätteroliga veckor i Vemdalen på skiweek 2010 och 2011, men iår kändes det bara helt rätt att strunta i det. Sparar pengarna till nya äventyr!
Ikväll är det dinnerparty igen, jag och Carina ska fixa efterrätt här hemma och de ska bli kul som alltid.
Ha en bra dag!
PS. jag klarade omtentan jag hade i början av januari så nu har jag inget rest från mina 3 år på universitetet och kvar är endast en metodkurs och C-uppsatsen!! DS.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0