galet...

Tja tja,
Nu har jag kommit till den punkten på dagen när jag inte orkar mer. Jag har suttit o fifflat med min skitpresentation (som förövrigt kommer bli hysteriskt KASS) ända sen klockan 9 imorse (med undantag på att jag kollade på Hart of dixie och Pretty little liars innan...). Och nu orkar jag inte mer! Jag må vara lat, och jag må få skämmas imorgon, men de är risker man får ta här i livet, jag ska vara lite vild och galen och komma till seminariumet imorn o inte alls vara påläst! De är dags nu, de är jag som ska vara den där galna tjejen som kommer in med tomtebloss och ställer mig uppe på borden och pratar om helt fel saker, för nu är de ju faktiskt bara 4 månader kvar till examen!!!
Wish me luck tomorrow..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0