kvällsfunderingar

Gokväll.
Idag var nog världens längsta dag. Jag har tvättat, diskat lite annars bara kollat tv, spelat lite Mario, legat i soffan o glott i taket, ansträngt mig för att inte somna, funderat över vad jag skulle hitta på, fått dåligt samvete över att ja inte gjort ett piss, lagade finmiddag, blev ledsen över att det var tråkigt o äta den själv, ja lite sånt.
Nu har jag sökt lite jobb. För om fem månader måste jag ha ett jobb. Jag vill ha ett jobb i Oslo, ett som hör till min utbildning på något litet vänster iallafall. Alla tips om vart jag kan söka mottages! Har även sökt jobb där jag tror Johan kommer vilja bosätta sig, för jag insåg hur mycket bättre livet är när vi är på samma ställe.. Saknar honom en massor.. jag vill egentligen inte umgås med nån, så då är Johan eller Linda de bästa man kan umgås med för då behöver man inte umgås utan då bara är man inte själv. (Ta det inte som något negativt även om de nu lät så..)
Har kommit på varför ja bloggar mer när ja är själv, att skriva är ju som att prata med nån! Gonatt hörrni

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0