två dagar i Åre

Har haft en bra helg. Liftade med Emmy och hennes mamma till Åre i fredagsmorse, hade kommit en hel del snö så vi fick ett par riktigt sköna åk. Snöade även under dagen så jag hade inte mage att åka hem.. Så det blev en afterski på Fjällgårn och en go middag hemma hos Linda innan vi gick på förfest. Linda hade kompisar från Stockholm uppe som kände några andra som va uppe. Kan ha varit den finaste lägenheten jag någonsin satt foten i. Helt stört lyxigt mitt inne i byn..
När vi skulle gå vidare blev det dock inte som vi täkt, va på Versens, Tottebo och Suppers och de va typ tomt! Avslutade på Dahlboms där de va en del folk, men vid de laget hade jag nog tyckt de va mycket folk även om de bara va 2 personer där så bra koll hade jag.... Tvingade även med Emmy på efterfest där vi drack äkta cider direktimporterad från Spanien. Sjukt äckligt och onödigt med tanke på att jag stannade för att vi skulle kunna åka skidor på lördagen... Vart inte alldeles för många åk och inte särskillt kvalitativa åk heller. Men de var de väl värt! 
Idag har ja vart dålig, ont i halsen o förkyld så ja har bara vart inne hela dagen och kollat på Hart of dixie. Tror jag hann med 8 avsnitt gånger 40 minuter hehe... Imorn ska uppsatserna lämnas in på oponering, back to reality!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0